1388-без-имени-1-17348135630619.png
  • ՎԵՐՋԻՆ ԼՈՒՐԵՐ
  • ՏԵԽՆՈ
  • ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԲԻԶՆԵՍ
  • ՄՇԱԿՈՒՅԹ
  • ԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԱՊՐԵԼԱԿԵՐՊ
  • ԶԲՈՍԱՇՐՋՈՒԹՅՈՒՆ
Լուրեր
  • ՎԵՐՋԻՆ ԼՈՒՐԵՐ
  • ՏԵԽՆՈ
  • ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԲԻԶՆԵՍ
  • ՄՇԱԿՈՒՅԹ
  • ԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԱՊՐԵԼԱԿԵՐՊ
  • ԶԲՈՍԱՇՐՋՈՒԹՅՈՒՆ
Ինչո՞ւ է OZON-ում ավելի էժան, քան պաշտոնական կայքերում․ ինչպե՞ս չդառնալ խաբեության զոհ

Ինչո՞ւ է OZON-ում ավելի էժան, քան պաշտոնական կայքերում․ ինչպե՞ս չդառնալ խաբեության զոհ

01.02.2025

Համացանցում գնումներ կատարելիս շատերը պատահական չէ, որ նախապատվությունը տալիս են մարքեթփլեյսներին․ հաճախ ապրանքների գները այնտեղ շատ ավելի ցածր են, ուստի նույնիսկ սմարթֆոններն ու պլանշետները կարելի է ձեռք բերել ավելի շահավետ պայմաններով: Կան մի քանի պատճառներ, թե ինչու է OZON-ում ավելի էժան, քան պաշտոնական կայքերում։

 

Մարքեթփլեյսի ակցիաները


OZON-ը պարբերաբար իրականացնում է զեղչեր և առաջարկում է ապրանքներ ցածր գներով: Այս ակցիաներից յուրաքանչյուրին կարող են մասնակցել վաճառողները, այդ թվում՝ սմարթֆոնների և պլանշետների պաշտոնական արտադրողները: Խանութների համար ավելի ցածր գնին համաձայնվելու մի քանի պատճառներ կան.

 

Նոր ապրանք։ Օրինակ՝ վաճառքի է հանվել մի մոդել, որը խանութը պետք է գովազդի: Ակցիային կամ զեղչին մասնակցելը ոչ միայն կբարձրացնի գնորդների հետաքրքրությունը այս ապրանքի նկատմամբ, այլև այն կցուցադրվի մարքեթփլեյսի համապատասխան բաժիններում («Զեղչված ապրանքներ», «Զեղչ» և այլն): Այսպիսի գովազդը թույլ կտա առաջ մղել մոդելը, իսկ գնորդների համար ավելի հեշտ կլինի այն գտնելը:

 

«Մնացորդների» վաճառք։ Հակառակ իրավիճակ. սմարթֆոնի նոր մոդելն արդեն դուրս է եկել, իսկ նախորդը պետք է սպառել: Զեղչերին մասնակցելը և բարձր զեղչերը թույլ կտան խանութին ավելի արագ անել դա OZON-ում, քան իրենց պաշտոնական կայքում:

 

 

Պաշտոնական արտադրողի առաջխաղացում


Ավելի շահավետ պայմաններով վաճառքը չի հանգեցնում արտադրողի վնասների, այլ պարզապես ստիպում է նրան նվազեցնել արդեն գոյություն ունեցող հավելավճարը: Միևնույն ժամանակ, փոխարենը պաշտոնական խանութն ընդլայնում է շուկայի ընդգրկումը և ձեռք է բերում նոր գնորդներ, ովքեր կհետաքրքրվեն զեղչված ապրանքներով: Ակցիաներին մասնակցելու և տեխնիկայի ու այլ ապրանքների գները նվազեցնելու շնորհիվ մարքեթփլեյսը դրանք առաջ է մղում ներկայացվող ապրանքների ցանկում և առաջարկներում, ինչը դրական է անդրադառնում խանութի վաճառքների վրա:

 

Այլ առաջարկներ


Ոչ միշտ է որոշակի բրենդի տեխնիկան և այլ ապրանքները վաճառում հենց արտադրողը: Հաճախ դա անում են մեծածախ գնումներով զբաղվողները ,որոնք հետո վաճառում են անմիջապես սպառողներին: Այս դեպքում ցածր գինը կարող է բացատրվել հետևյալ պատճառներով.

 

Անկախ վաճառողները հիմնականում չունեն սեփական խանութ և օգտագործում են OZON-ի պահեստները, ինչի պատճառով նրանց ծախսերը շատ ավելի ցածր են:

 

Որոշ վաճառողներ վաճառում են հայտնի բրենդների կրկնօրինակներ, ինչը ենթադրում է մի քանի անգամ ցածր գին:

 

OZON են մատակարարվում նաև արտասահմանյան ապրանքներ: Չինական մոդելները կարող են նույնական լինել կամ փոքր-ինչ տարբերվել գլոբալ տարբերակներից (օրինակ՝ սմարթֆոններում տեղադրված կլինեն չինական հավելվածներ), բայց դրանց գինը կլինի ավելի ցածր։

 

Երաշխիքի բացակայություն։ Ի տարբերություն պաշտոնական կայքի, որտեղ ցանկացած ապրանքի վրա կգործի երաշխիքային ժամկետ, OZON-ի տեխնիկան հաճախ զրկված է երաշխիքից: Իր հայեցողությամբ այն կարող է տրամադրել վաճառողը, բայց եթե այն չկա, ապա հենց մարքեթփլեյսի երաշխիքը (ժամկետը, որի ընթացքում ապրանքը կարելի է վերադարձնել) սահմանափակվում է 21 օրով:

 

Կեղծիքներ և խարդախություն


Ինչպես ցանկացած այլ մարքեթփլեյսում, OZON-ում էլ կարելի է հանդիպել խարդախների: Կասկածելի ցածր գինը նշաններից մեկն է, որ վաճառողը կարող է անբարեխիղճ լինել: Հայտնի են դեպքեր, երբ գնորդները ստացել են կեղծիք ապրանք՝ օրիգինալ տեխնիկայի փոխարեն: Այս պատճառով էժան ապրանքները պետք է գնել մտածված կերպով. համեմատել պաշտոնական կայքի գնի հետ (2-3 անգամ ցածր գինն ավելի շուտ վկայում է խարդախության մասին), ստուգել կարծիքները, ինչպես նաև խանութի գնահատականը և նրա այլ ապրանքները:

 

Կատեգորիա՝ ապրելակերպ

Թեգեր Ozon

Կիսվել՝

ՁԵԶ ԿԱՐՈՂ Է ՀԵՏԱՔՐՔՐԵԼ

Load More

  • Գլխավոր
  • ՏԵԽՆՈ
  • ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԲԻԶՆԵՍ
  • ՄՇԱԿՈՒՅԹ
  • ԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԱՊՐԵԼԱԿԵՐՊ
SOCIAL