Համացանցում գնումներ կատարելիս շատերը պատահական չէ, որ նախապատվությունը տալիս են մարքեթփլեյսներին․ հաճախ ապրանքների գները այնտեղ շատ ավելի ցածր են, ուստի նույնիսկ սմարթֆոններն ու պլանշետները կարելի է ձեռք բերել ավելի շահավետ պայմաններով: Կան մի քանի պատճառներ, թե ինչու է OZON-ում ավելի էժան, քան պաշտոնական կայքերում։
Մարքեթփլեյսի ակցիաները
OZON-ը պարբերաբար իրականացնում է զեղչեր և առաջարկում է ապրանքներ ցածր գներով: Այս ակցիաներից յուրաքանչյուրին կարող են մասնակցել վաճառողները, այդ թվում՝ սմարթֆոնների և պլանշետների պաշտոնական արտադրողները: Խանութների համար ավելի ցածր գնին համաձայնվելու մի քանի պատճառներ կան.
Նոր ապրանք։ Օրինակ՝ վաճառքի է հանվել մի մոդել, որը խանութը պետք է գովազդի: Ակցիային կամ զեղչին մասնակցելը ոչ միայն կբարձրացնի գնորդների հետաքրքրությունը այս ապրանքի նկատմամբ, այլև այն կցուցադրվի մարքեթփլեյսի համապատասխան բաժիններում («Զեղչված ապրանքներ», «Զեղչ» և այլն): Այսպիսի գովազդը թույլ կտա առաջ մղել մոդելը, իսկ գնորդների համար ավելի հեշտ կլինի այն գտնելը:
«Մնացորդների» վաճառք։ Հակառակ իրավիճակ. սմարթֆոնի նոր մոդելն արդեն դուրս է եկել, իսկ նախորդը պետք է սպառել: Զեղչերին մասնակցելը և բարձր զեղչերը թույլ կտան խանութին ավելի արագ անել դա OZON-ում, քան իրենց պաշտոնական կայքում:
Պաշտոնական արտադրողի առաջխաղացում
Ավելի շահավետ պայմաններով վաճառքը չի հանգեցնում արտադրողի վնասների, այլ պարզապես ստիպում է նրան նվազեցնել արդեն գոյություն ունեցող հավելավճարը: Միևնույն ժամանակ, փոխարենը պաշտոնական խանութն ընդլայնում է շուկայի ընդգրկումը և ձեռք է բերում նոր գնորդներ, ովքեր կհետաքրքրվեն զեղչված ապրանքներով: Ակցիաներին մասնակցելու և տեխնիկայի ու այլ ապրանքների գները նվազեցնելու շնորհիվ մարքեթփլեյսը դրանք առաջ է մղում ներկայացվող ապրանքների ցանկում և առաջարկներում, ինչը դրական է անդրադառնում խանութի վաճառքների վրա:
Այլ առաջարկներ
Ոչ միշտ է որոշակի բրենդի տեխնիկան և այլ ապրանքները վաճառում հենց արտադրողը: Հաճախ դա անում են մեծածախ գնումներով զբաղվողները ,որոնք հետո վաճառում են անմիջապես սպառողներին: Այս դեպքում ցածր գինը կարող է բացատրվել հետևյալ պատճառներով.
Անկախ վաճառողները հիմնականում չունեն սեփական խանութ և օգտագործում են OZON-ի պահեստները, ինչի պատճառով նրանց ծախսերը շատ ավելի ցածր են:
Որոշ վաճառողներ վաճառում են հայտնի բրենդների կրկնօրինակներ, ինչը ենթադրում է մի քանի անգամ ցածր գին:
OZON են մատակարարվում նաև արտասահմանյան ապրանքներ: Չինական մոդելները կարող են նույնական լինել կամ փոքր-ինչ տարբերվել գլոբալ տարբերակներից (օրինակ՝ սմարթֆոններում տեղադրված կլինեն չինական հավելվածներ), բայց դրանց գինը կլինի ավելի ցածր։
Երաշխիքի բացակայություն։ Ի տարբերություն պաշտոնական կայքի, որտեղ ցանկացած ապրանքի վրա կգործի երաշխիքային ժամկետ, OZON-ի տեխնիկան հաճախ զրկված է երաշխիքից: Իր հայեցողությամբ այն կարող է տրամադրել վաճառողը, բայց եթե այն չկա, ապա հենց մարքեթփլեյսի երաշխիքը (ժամկետը, որի ընթացքում ապրանքը կարելի է վերադարձնել) սահմանափակվում է 21 օրով:
Կեղծիքներ և խարդախություն
Ինչպես ցանկացած այլ մարքեթփլեյսում, OZON-ում էլ կարելի է հանդիպել խարդախների: Կասկածելի ցածր գինը նշաններից մեկն է, որ վաճառողը կարող է անբարեխիղճ լինել: Հայտնի են դեպքեր, երբ գնորդները ստացել են կեղծիք ապրանք՝ օրիգինալ տեխնիկայի փոխարեն: Այս պատճառով էժան ապրանքները պետք է գնել մտածված կերպով. համեմատել պաշտոնական կայքի գնի հետ (2-3 անգամ ցածր գինն ավելի շուտ վկայում է խարդախության մասին), ստուգել կարծիքները, ինչպես նաև խանութի գնահատականը և նրա այլ ապրանքները: