Threads-ը՝ Meta-ի միկրոբլոգինգային ծառայությունը, արագորեն աճում է, քանի որ օգտատերերը նախընտրում են այն այլ հարթակներից, ինչպիսիք են X ( նախկին Twitter )-ը:
Չորեքշաբթի կայացած ընկերության չորրորդ եռամսյակի ֆինանսական արդյունքների ամփոփման ժամանակ ընկերության գլխավոր տնօրեն Մարկ Ցուկերբերգը հայտարարել է, որ Threads-ն այժմ ունի 320 միլիոն ամսական ակտիվ օգտատեր, ինչը շուրջ 300 միլիոնն էր անցած ամսվա դրությամբ: Նոյեմբերին ծառայությունն ուներ 275 միլիոն ամսական ակտիվ օգտատեր:
Աճը, թեև ոչ մեծ, ցույց է տալիս, որ Threads-ը շարունակում է մնալ բազմաթիվ օգտատերերի նախընտրած հարթակ՝ չնայած սոցիալական մեդիայի այլ հավելվածների մրցակցությանը, ինչպիսիք են Bluesky-ն, Mastodon-ը, X-ը և այլն: Օրինակ, Bluesky-ն աճի դանդաղում է ապրում: Ըստ Similarweb վերլուծական ընկերության տվյալների՝ 2024 թվականի դեկտեմբերին աճը կազմել է ամսական 10%-ից էլ պակաս, մինչդեռ նոյեմբերին աճը կազմել է 189%: Այժմ Bluesky-ն ունի ընդհանուր առմամբ 26,44 միլիոն օգտատեր:
Բացի այդ, Ցուկերբերգը նշեց, որ Threads-ն ամեն օր գրանցվում է ավելի քան 1 միլիոն նոր օգտատեր:
Meta-ն փորձում է ավելի շատ օգտատերեր գրավել Threads-ում՝ կանոնավոր կերպով ներմուծելով նոր հնարավորություններ, ինչպիսիք են գրառումների հրապարակման ժամանակացույցի պլանավորումը և գրառումների դիտումների քանակի ցուցադրումը: Բացի այդ, Meta-ն, Threads-ում, գովազդային հնարավորություններ է փորձարկում:
Չորեքշաբթի կայացած զրույցի ժամանակ Meta-ի ֆինանսական տնօրեն Սյուզան Լին նաև նշեց, որ Threads-ն մի շարք թարմացումներ է կատարում իր առաջարկությունների համակարգում, որոնք ուղղված են «վերջին գրառումների ցուցադրմանը, լավագույն ստեղծողների բովանդակության ցուցադրմանը, որ օգտատերերը տեսնեն ավելի շատ բովանդակություն այն հաշիվներից, որոնց հետևում են»: