1388-без-имени-1-17348135630619.png
  • ՎԵՐՋԻՆ ԼՈՒՐԵՐ
  • ՏԵԽՆՈ
  • ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԲԻԶՆԵՍ
  • ՄՇԱԿՈՒՅԹ
  • ԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԱՊՐԵԼԱԿԵՐՊ
  • ԶԲՈՍԱՇՐՋՈՒԹՅՈՒՆ
Լուրեր
  • ՎԵՐՋԻՆ ԼՈՒՐԵՐ
  • ՏԵԽՆՈ
  • ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԲԻԶՆԵՍ
  • ՄՇԱԿՈՒՅԹ
  • ԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԱՊՐԵԼԱԿԵՐՊ
  • ԶԲՈՍԱՇՐՋՈՒԹՅՈՒՆ
Էլեկտրական, թե՞ բենզինային․ 2025-ի մեծ դիլեման հայ վարորդների համար

Էլեկտրական, թե՞ բենզինային․ 2025-ի մեծ դիլեման հայ վարորդների համար

21.01.2025 /

Էլեկտրական մեքենաների սպասարկման ծախսերը զգալիորեն ավելի ցածր են բենզինային շարժիչով մեքենաների համեմատ, և դրա համար կան մի շարք օբյեկտիվ պատճառներ: Ամենակարևոր առավելությունը շարժիչի կառուցվածքն է:

 

Ի տարբերություն ներքին այրման շարժիչների, որոնք ունեն հարյուրավոր շարժվող մասեր, էլեկտրական շարժիչը շատ ավելի պարզ է և հուսալի: Այստեղ չկա ոչ յուղման համակարգ, ոչ վառելիքի մատուցման և արտանետման համակարգեր, ինչը զգալիորեն նվազեցնում է սպասարկման ծախսերը:

 

Հատկանշական է նաև արգելակման համակարգի առավելությունը: Էլեկտրական մեքենաներն օգտագործում են ռեգեներատիվ արգելակման տեխնոլոգիա, որի շնորհիվ արգելակման սկավառակները ենթարկվում են ավելի քիչ մաշվածության: Սա նշանակում է, որ դրանց փոխարինման անհրաժեշտությունը ծագում է շատ ավելի ուշ:

 

Սովորական մեքենաների սեփականատերերը լավ գիտեն, թե տարեկան որքան գումար է ծախսվում յուղի փոխման, տարբեր ֆիլտրերի փոխարինման և շարժափոկերի ( Приводной ремень ) սպասարկման վրա: Միայն յուղի պարբերական փոխումը տարեկան կարող է արժենալ 20-30 հազար դրամ: Էլեկտրական մեքենաների դեպքում այս բոլոր ծախսերը պարզապես բացակայում են:

 

Պարբերական սպասարկումը էլեկտրական մեքենաների դեպքում սահմանափակվում է հիմնականում անվադողերի ռոտացիայով, սառնազդակի և արգելակման հեղուկի մակարդակների ստուգմամբ, ինչպես նաև սրահի ֆիլտրի պարբերական փոխարինմամբ: Եթե փորձենք թվերով ներկայացնել, ապա միջին վիճակագրական բենզինային մեքենայի տարեկան սպասարկումը կարող է արժենալ 150-200 հազար դրամ, մինչդեռ էլեկտրականի դեպքում այդ թիվը հազիվ հասնում է 80-100 հազար դրամի:

 

Սակայն անհրաժեշտ է նշել նաև մեկ կարևոր նրբություն:

 

Էլեկտրական մեքենաների սեփականատերերը պետք է հաշվի առնեն, որ մոտավորապես 8-10 տարի հետո կարող է առաջանալ մարտկոցի փոխարինման անհրաժեշտություն: Սա բավական թանկարժեք գործընթաց է, որը կախված մոդելից կարող է արժենալ 3-5 միլիոն դրամ: Այնուամենայնիվ, եթե հաշվի առնենք, որ մինչ այդ տասը տարիների ընթացքում սեփականատերը զգալի խնայողություններ է անում ընթացիկ սպասարկման վրա, ապա ընդհանուր պատկերը շարունակում է մնալ դրական:

 

Ամփոփելով կարող ենք ասել, որ էլեկտրական մեքենաների տեխնիկական սպասարկումն իրոք ավելի էժան է և պարզ: Սա հատկապես կարևոր է այն մարդկանց համար, ովքեր ցանկանում են խուսափել ավանդական մեքենաների հաճախակի սպասարկման հետ կապված անհարմարություններից և ծախսերից:

Կատեգորիա՝ տնտեսություն

Թեգեր car, auto

Կիսվել՝

ՁԵԶ ԿԱՐՈՂ Է ՀԵՏԱՔՐՔՐԵԼ

Load More

  • Գլխավոր
  • ՏԵԽՆՈ
  • ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԲԻԶՆԵՍ
  • ՄՇԱԿՈՒՅԹ
  • ԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԱՊՐԵԼԱԿԵՐՊ
SOCIAL